Zacznij już dziś

Zmień swoje życie

Przed pierwszą konsultacją

Zapoznaj się z systemem pracy i konsultacji w ramach programu Fit2Eat – to dodatkowo ułatwi i usprawni każde spotkanie i konsultację. Zapoznaj się z systemem pracy i konsultacji w ramach programu Fit2Eat – to dodatkowo ułatwi i usprawni każde spotkanie i konsultację.

1

Twój
cel

OKREŚL SWÓJ CEL.

Wskaż czy chcesz skorzystać z konsultacji, wizyty kontrolnej, diety odchudzającej, diety w chorobie czy też innej usługi.

Wskaż nam czy chcesz umówić się na spotkanie stacjonarne czy konsultację on-line lub telefoniczną.

Jeśli masz długa historię chorobową, wiele wyników krwi i wiele wątpliwości zarezerwuj dłuższą wizytę 1,5-2 godzinną.

Standardowa konsultacja trwa 55 minut.

2

Badania
krwi

Aby dieta i suplementacja została dobrana indywidualnie potrzebujemy Twoich badań.

Tylko wtedy możemy ocenić z czego wynika problem i dostosować kurację pod Twój organizm. Wymagany minimalny pakiet badań:

  • morfologia z rozmazem

  • TSH (często potrzebny jest też cały panel tarczycowy: ft3, ft4, antyTPO, antyTG, antyTRAB)

  • lipidogram (cholesterol całkowity, HDL, LDL, trójglicerydy)

  • glukoza na czczo

  • insulina na czczo

  • witamina D3 25(OH)

Czasem potrzebne będą dodatkowe badania – wszystko zależy od przebiegu współpracy, oraz stanu organizmu. Informacje na temat szerszego pakietu znajdziesz tutaj.

3

Ankieta

Wypełnij ankietę, gdyż na jej podstawie układamy diety oraz analizujemy aspekty zdrowotne, nawyki i zwyczaje żywieniowe Twojego organizmu.

Poświęć tej czynności dłuższą chwilę, przypomnij sobie wszystkie choroby i dolegliwości, zastanów się jakie produkty lubisz a jakich nie zjesz, jakie suplementy i leki przyjmujesz oraz wypisz ich nazwy oraz dawki i godziny przyjmowania. Pamiętaj o podpisie na końcu ankiety.

Jeśli wysyłasz ankietę elektronicznie pamiętaj by odesłać zeskanową ostatnia stronę ze swoim podpisem.

Pobierz ankietę.

4

Dzienniczek
żywieniowy

Pobierz dzienniczek żywieniowy w którym zanotuj 3 ostatnie dni swojego jadłospisu uwzględniając 1 dzień weekendowy.

Przestrzegaj w tym czasie swojego zwyczajowego żywienia, nic nie upiększaj ani nie poprawiaj na siłę.

Musimy znać stan faktyczny Twojego dotychczasowego stylu życia, godzin spożywania posiłków, składu i jakości spożywanej żywności.

Im więcej podasz informacji tym więcej nformacji zwrotnych otrzymasz od nas

5

Historia
medyczna

Zabierz ze sobą lub prześlij nam swoje stare wyniki (z ostatniego roku) wraz z diagnozami lekarskimi.

6

Dotychczasowa
dieta

Jeżeli dotychczas rezalizowałaś/eś jakąś dietę lub plan dietetyczny – zabierz go ze sobą.

7

Dostarcz nam
dokumenty

Zabierz wypełnione i zebrane dokumenty na wizytę lub wyślij na nasz adres e-mail: kontakt@fit2eat minimum 3 dni przed planowaną wizytą

8

Realizacja
celu

Zmiana nawyków oraz dotychczasowego stylu życia nie jest łatwa. Będą łatwiejsze i trudniejsze momenty. Ale możemy Ci obiecać jedno – jeśli tylko dasz z siebie wszystko – na pewno uda Ci się zrealizować swój cel. A my Ci w tym pomożemy! Pamiętaj tylko żeby zabraż ze sobą uśmiech i pozytywne nastawienie na konsultację z nami :). Od razu wszystko stanie się prostsze :).